суббота, 24 сентября 2016 г.

ტრენინგის მეცხრე დღე

ვისწავლეთ ბლოგზე კომენტარების წერა, შეუფასეთ ნამუშევრები კოლეგებს და დავუწერეთ კომენტარები.
ვიმუშავეთ პროექტის საპრეზენტაციო შაბლონზე.
გავაკეთეთ მონახაზები.
ვისაუბრეთ სწორი უკუკავშირის დაწერაზე.
განვიხილეთ რევიუ ზოლი და ბოლოს საავტორო უფლებებზე ვისაუბრეთ, ჩავინიშნე მოსწავლისათვის მისაცემ რჩევებზე.
ტრენინგის პირველ - მეორე დღეს ვნახეთ ფილმი ,, ხიდი '' რომელიც პროექტით სწავლებაზე იყო დაფუძნებული.  ვნახეთ თუ როგორ კარგად შეიმეცნებენ მოსწავლეები კეთებით სწავლით და ეხლარება მათ პროექტებით სწავლება. გავეცანით ინტელის ელექტრონულ წიგნს და 21- საუკუნის უნარებს, რაც ბავშვს უნდა ჰქონდეს, ასევე მასწავლებელს. შევქმენით ბლოგი, რასაც გამოვიყენებ და დავნერგავ  ჩემ საკლასო ოთახში . ვფიქრობ დაგვეხმარება სწავლა სწავლების პროცესში მე და ჩემ მოსწავლეებს.

ტრენინგის დასასრულს ვისწავლეთ როგორ შევქმნათ ბროშურები, სადაც გაწერილი იქნება პროექტების მიმდინარეობა. რაც გამომადგება პროექტის დაგეგმვაში და განხორციელებაში.
ამ დღეს ვისაუბრეთ ეროვნულ სასწავლო გეგმებზე, თუ როგორ გამოვიყენო, მივუსადაგო ჩემ მიერ შერჩეულ პროექტის მიზნებსა და გეგმას.
ეროვნული სასწავლო გეგმას ვწერთ პროექტის გეგმაში.
ვისაუბრეთ და განვიხილეთ 21- საუკუნის უნარებზე.
განვიხილეთ ბლუმის ტაქსონომია.
ვისაუბრეთ შეფასების რუბრიკებზე.
განვიხილეთ მიმმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შესახებ. განვიხილეთ შინაარსობრივი და თემატური კითხვები.
დასასრულს მიმართულების საკვანძო კითხვების მაგალითებზე ვისაუბრეთ.
ტრენინგის მეოთხე დღეს განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება.
განმავითარებელი შეფასების დროს ვიყენებ წახალისების ჩეკლისტებს.მონიტორინგის მიზნით კი ვიყენებ მოსწავლეთა ჩანიშვნის ფურცელს.
განმსაზღვრელი შეფასების მიზანი კი მასალის ათვისების უნარ-ჩვევაა.
შეფასების დროს პროექტის რუბრიკები მოსახერხებელია და ვაპირებ მოვარგო ჩემ მიერ დაგეგმილ პროექტებს.
ვისწავლეთ ბლოგზე კომენტარების წერა, შეუფასეთ ნამუშევრები კოლეგებს და დავუწერეთ კომენტარები.
ვიმუშავეთ პროექტის საპრეზენტაციო შაბლონზე.
გავაკეთეთ მონახაზები.
ვისაუბრეთ სწორი უკუკავშირის დაწერაზე.
განვიხილეთ რევიუ ზოლი და ბოლოს საავტორო უფლებებზე ვისაუბრეთ, ჩავინიშნე მოსწავლისათვის მისაცემ რჩევებზე.
ტრენინგის მეექვსე დღე
ტრენინგის დასაწყისში ვნახეთ კოლეგებმა ერთმანეტის ნამუშევრები, განვიხილეთ მივეცით რჩევები და უკუკავშირი, შევაჯამეთ.
ვისაუბრეთ საძიებო ზოლში ვებგვერდების სანდოობაზე, როგორ  ვასწავლოთ მოსწავლეებს რესურსების მოძიება.
განვიხილეთ ინტერნეტკავშირები მსოფლიოსთან skip, facebook და ფორუმები, ჩატი, გამოკითხვები და კვლევა, რაც გვჭირდება სხვისი აზრის გათვალისწინების და ინფორმაციის გაცვლის მიზნით.
ვისაუბრეთ როგორ გამოვიყენებთ ინტერნეტს ჩვენ თემაში კვლევის კოლაბორაციაში და როგორ დაეხმარება მოსწავლეს მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარებაში.
ტრენინგის მეექვსე დღე
ტრენინგის დასაწყისში ვნახეთ კოლეგებმა ერთმანეტის ნამუშევრები, განვიხილეთ მივეცით რჩევები და უკუკავშირი, შევაჯამეთ.
ვისაუბრეთ საძიებო ზოლში ვებგვერდების სანდოობაზე, როგორ  ვასწავლოთ მოსწავლეებს რესურსების მოძიება.
განვიხილეთ ინტერნეტკავშირები მსოფლიოსთან skip, facebook და ფორუმები, ჩატი, გამოკითხვები და კვლევა, რაც გვჭირდება სხვისი აზრის გათვალისწინების და ინფორმაციის გაცვლის მიზნით.
ვისაუბრეთ როგორ გამოვიყენებთ ინტერნეტს ჩვენ თემაში კვლევის კოლაბორაციაში და როგორ დაეხმარება მოსწავლეს მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარებაში.
დავინახეთ თუ რა საჭიროებები აქვთ  მოსწავლეს, ვნახეთ უამრავი რესურსები, რაც დაგვეხმარება პროექტის ორგანიზაციებში.
მომეწონა პროექტები და ადაპტირებას გავუკეთებ ჩემი მოსწავლეებისათვის.

განვიხილეთ ერთმანეთის ნაშრომები, მივიღეთ საინტერესო რჩევები როგორც ტრენერისგან, ასევე კოლეგებისგან. ვიმსჯელეთ და დავსახე გეგმები, რაც შესასწორებელი მაქვს.  განვიხილეთ შეფასების რუბრიკები, დაგეგმვის ცხრილები, კოლაბორაციული და დიფერენცირებული შეფასების ცხრილები,
განვიხილეთ ფასილიტაცია და ბოლოს ვისწავლეთ გუგლდრაივში მასალის ატვირთვა.

დღევანდელ დღეს ვისუბრეთ ფასილიტაციაზე, ვნახეთ შეფასების სქემების სხვადასხვა ფორმები, რუბრიკები და ჩეკლისტები.
ვისაუბრეთ დიფერენცირებულ სწავლებაზე, როცა სსიმ საჭიროების მქონე მოსწავლეებთან ვმუშაობთ. გაუზიარეთ ერთმანეთს გამოცდილება.
კიდევ ერთხელ ვნახეთ ერთმანეთის ნამუშევრები.





Комментариев нет:

Отправить комментарий